Monday, February 16, 2015

For absolute beginners....

February 15th 2015 :

It's just a guitar for beginners, but it's my guitar.
It was a birthday gift from my wife Ingela which again and every day offers us the world.

I'm just a middle-aged guy who have a passion for music and a hidden desire to surf life on the strings of a guitar.

I don't know anything about music and I always felt too humble to dare even to unravel the dark and slippery uncertainties of all the hidden sides of its beauty.

Even so I decided that at the age of 48 I would not die without trying to learn how to play "Stairway to heaven".
And all this on my guitar for beginners...

I feel Happy !!!!


P. RestLessMind x

--- (Portuguese version)

15 de Fevereiro de 2015 :

É só uma guitarra para principiantes, mas, é a minha guitarra. Foi um presente de aniversário da minha mulher Ingela que mais uma vez e todos os dias, faz o impossível, para nos presentear com o mundo.

Sou só um homem de meia idade que tem uma paixão por música e o desejo adormecido de surfar a vida sobre as cordas de uma guitarra.

Não sei nada de música e sempre me senti demasiado humilde para me atrever sequer a desvendar as incertezas escuras e escorregadias de todos os lados escondidos da sua beleza.

Mesmo assim, decidi que aos 48 anos de idade, não iria morrer sem tentar aprender como tocar "Stairway to heaven".
E tudo isso na minha guitarra para principiantes...

Hoje sinto-me Feliz !!!!

P. RestLessMind x






No comments:

Post a Comment

Smile

Everything is dead behind my happy smile...